نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 19:17

صنعت نفت از جام حذفی کنار رفت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با قبول شکست مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در نخستین دیدار از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در فصل جاری، با این رقابت‌ها وداع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه رفتند.

در وقت‌های اضافه ابتدا طالب ریکانی در دقیقه ۹۴ موفق شد دروازه تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی را باز کند، سپس تیم میهمان بود که توسط علی فاتح در دقیقه ۱۰۱ نیمه اول وقت‌های اضافه موفق شد گل مساوی را وارد دروازه میزبان کند.

در نهایت ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم منجر به ثبت نتیجه یک بر یک مساوی شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی نیز کاپیتان طالب ریحانی با از دست دادن نخستین ضربه تیم صنعت نفت باعث شد تا استقلال آبی‌پوش ملاثانی موفق شود در ضیافت پنالتی‌ها بر میزبان خود چیره شود و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

این مسابقه نخستین تجربه سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم صنعت نفت آبادان بود که با شکست خانگی طلایی پوشان مقابل تیم دسته اولی استقلال آبی‌پوش ملاثانی همراه شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665554

مهمترین اخبار ایران و جهان: