نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 16:16

جنجال بزرگ برای گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران

گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران به واسطه اتفاقی که در زندگی شخصی‌اش افتاد، بازهم خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ویتال هینن، گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران یک بار دیگر خبرساز شد، اما این بار نه بخاطر والیبال و موفقیت‌هایش!

هینن 54 ساله همسر اول و سه فرزند دختر خود را رها کرد و با یک زن لهستانی که 28 سال از او کوچکتر است، نامزد کرد. این موضوع توسط همسر اول هینن رسانه‌ای شد و همچون بمبی در رسانه‌های لهستان سر و صدا کرد.

او که بلژیکی و گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران هم بود، برای اولین بار در سال 2013 به لهستان رفت. او پس از دو فصل لهستان را ترک کرد تا در سال 2018 به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان انتخاب شد. عقاب‌ها با هدایت مرد بلژیکی در سال 2018 قهرمان جهان شدند. علاوه بر این دو مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا و همچنین یک نقره و یک برنز در لیگ ملت ها به دست آوردند، اما پس از بازی‌های المپیک ناموفق توکیو، همکاری او با تیم ملی به پایان رسید.

او از سال 2022 مربی تیم ملی بانوان آلمان و نیلوفر بلدیه اسپور ترکیه است، اما به نظر می‌رسد او همچنان لهستان را در قلب خود دارد. اکنون این مربی پرحاشیه درحال بازسازی زندگی خود با یک زن لهستانی به نام الکساندرا گروچال بوده که 28 سال از او کوچکتر است. این دختر 26 ساله در حال حاضر در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کند، اما به دلیل کار در کمیته المپیک لهستان، چندان از ورزش دور نیست!

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632154

مهمترین اخبار ایران و جهان: