نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 01:28

حزب‌الله از نظامیان صهیونیست تلفات گرفت

جنبش مقاومت حزب‌الله اعلام کرد که طی یک ساعت اخیر، دو بار محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف یک پایگاه نزدیک مرز جنوب لبنان را هدف قرار داده که منجر به کشته و زخمی‌شدن آنها گردید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه از انجام حملاتی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در نزدیک مرز شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله طی بیانیه‌ای و با انتشار نقشه عملیات خود اعلام کرد که در حمایت از مقاومت مردم نوار غزه، گروهی از نظامیان صهیونیست را در اطراف پایگاه «المرج» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده که منجر به کشته و زخمی‌شدن آنها گردید.

به نوشته وبگاه شبکه «المنار»، جنبش مقاومت اسلامی لبنان دقایقی بعد از انجام دومین حمله به نظامیان صهیونیست در همان محل طی یک ساعت اخیر خبر داد.

حزب‌الله گفت پس از اینکه اشغالگران، کشته‌ها و مجروحانشان را به پایگاه منتقل کردند، گروه جدیدی از نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه المرج مستقر شدند.

در این بیانیه تاکید شده که رزمندگان مقاومت با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده، بار دیگر اشغالگران را هدف قرار دادند که این حمله نیز منجر به کشته و زخمی‌شدن آنها گردید.

 

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624910

مهمترین اخبار ایران و جهان: