نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 16:48

مأموریت‌ ناوگروه 86 در مسیر تحقق اهداف جهانی مکتب حاج قاسم بود

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی، راه حاج قاسم را، راه رسیدن به صلح جهانی عنوان کرد و گفت: مأموریت‌ ناوگروه 86 در مسیر تحقق اهداف جهانی مکتب حاج قاسم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی و یارانش، که  با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان هرمزگان، در مسجد الغدیر منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد، سردار شهید سلیمانی را اسوه و الگوی حسنه ولایت مداری معرفی کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیت، محوری مقاومت با بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) الگویی تمام عیار برای جوانان مسلمان و آزاده جهان بود و امروز مکتب حاج قاسم میلیون ها پیرو آزادی‌خواه دارد. 

امیر دریادار دوم مقدم، جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها را اشتباهی استراتژیک عنوان کرد و گفت: خون مطهر سردار سلیمانی سنگر مقاومت اسلامی را نفوذ ناپذیر کرد و جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی بخشید. 

سردار سلیمانی هیمنه استکبار را درهم شکست

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا افزود: سردار سلیمانی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را به همگان نمایان ساخت و ما امروز شاهد پدیدار شدن ابعاد جدیدی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم. 

دریادار دوم جلیل مقدم شهادت سردار سلیمانی را عامل اصلی وحدت جبهه مقاومت اسلامی در دنیا دانست و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام، فارغ، سلیمانی هایی هستند که در مسیر زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) گام بر می دارند.

وی گفت: ما در نیروی دریایی ارتش افتخار می کنیم که ناوگروه 86 که دنیا را پیمود، تداعی گر مکتب حاج قاسم برای جهانیان بود. 

دریادار مقدم خاطرنشان کرد: امروز با گذشت ۴ سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است. 

به گفته وی، رسالت بزرگ فرمانده رشید اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با پیام سرخ شهادت تکمیل شد و اینک همه سربازان این سرزمین و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام، فارغ از رنگ لباس و چهره و گویش، سلیمانی هایی هستند که در مسیر زمینه سازی ظهور منجی منتقم گام بر می دارند.

این فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: از همان ساعت یک و 20 دقیقه بامداد 13 دی ماه در خروجی فرودگاه بغداد، که روح مطهر شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و یاران پاکشان در آغوش ملائک آرام گرفت، چهره‌ واقعی استکبار جهانی و دشمنان خونخوار ملت‌های آزاده‌ دنیا عیان‌ شد و به همگان ثابت شد که امروزه مرز‌های مقاومت از حریم سرزمینی ایران فراتر رفته و به امت بزرگ دنیا تسری یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625654

مهمترین اخبار ایران و جهان: