نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 18:16

فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد

باحضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران در ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران امروز پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه امسال باحضور داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

این پارک موزه در مساحت ۱۴۵ هزار مترمربع شامل حسینیه وداع، بیمارستان صحرایی، مجموعه‌های نمایشگاهی و استقرار بخشی از تجهیزات نظامی است.

داود منظور معاون رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح این پارک موزه، اظهار کرد: کار بزرگی انجام شده که بسیار ماندگار، ارزشمند و حاکی از دلدادگی مازندرانی‌ها به دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس طرح توسعه گسترده‌ای دارد، افزود: انشاالله این طرح توسعه با کمک مسوولان استانی و کشوری انجام شود.

افتتاح پارک موزه دفاع مقدس مازندران با حضور معاون رئیس جمهور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه این پارک موزه یکی از نمادهای ارزشمند دفاع مقدس در استان انجام شد، تصریح کرد: کسانی که از این مکان فرهنگی بازدید می‌کنند روحیه خواهند گرفت و شور و شوق دفاع مقدس به فرزندان ما انتقال می‌یابد.

محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: میزان پیشرفت فاز اول ۹۳ درصد و همچنین فاز دوم ۶۵ درصد است.

وی گفت: توسعه و تکمیل فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع از سال آینده آغاز خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642210

مهمترین اخبار ایران و جهان: