نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 11:54

دیواندره قطب تولید ادوات کشاورزی و محصولات لبنی است

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: بخاطر وجود جوانان با استعداد و خلاق در این شهرستان، امروز دیواندره به عنوان قطب تولید ادوات کشاورزی و تولید محصولات لبنی مطرح است.

به گزارش خبرگزاری فارس سنندج، سیدجواد حسینی صبح امروز در دیدار مردمی استاندار کردستان با مردم بخش سارال در مسجد جامع شهر هزارکانیان، اظهار کرد: حضور استاندار و مدیران اجرایی در این شهرستان مایه خیر و برکت برای بخش سارال و مردم این منطقه است.

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه دیواندره در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت:  حرکت این شهرستان روی ریل توسعه نتیجه توجه نظام و تلاش، کوشش و مجاهدت جوانان خلاق و کارآفرینی است که برای آبادانی و عمران شهرستان گام بر می‌دارند.

حسینی اضافه کرد: امروز بخاطر جوانان با استعداد و خلاق در این شهرستان امروز دیواندره به عنوان قطب تولید ادوات کشاورزی و تولید محصولات لبنی مطرح است.

وی تصریح کرد: شهرستان دیواندره با داشتن ۱۷۳ روستا دارای مردمانی نجیب، صبور و مهمان‌نواز است که همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز در عرصه حاضر بوده‌اند.

فرماندار شهرستان دیواندره افزود: در چند روز گذشته به واسطه بارش برف و باران و کولاک شدید مشکلاتی برای مردم روستاها از جمله قطعی برق پیش آمد که مردم با صبوری این مشکلات را تحمل کردند که به عنوان نماینده دولت در این شهرستان از مردم عذرخواهی می‌کنم.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب حضوری فعال دارند که نمونه بارز آن مشارکت ۶۲ درصدی مردم این منطقه در انتخابات گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: مردم این شهرستان در ۱۱ اسفند امسال نیز با حضوری پرشورتر از گذشته در انتخابات نشان می‌دهند که مثل همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

گفتنی است؛ استاندار کردستان در تداوم سفرهای شهرستانی خود، روز پنجشنبه در یک سفر یک روزه و با استقبال جمعی از مردم و مسئولان وارد شهرستان دیواندره و بخش سارال شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در جریان این سفر، بلافاصله در شهر هزارکانیان حضور یافت و در مسجد جامع این شهر در راستای دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این شهر میز خدمت برپا کرد.

در این سفر یک روزه، هیاتی از مدیران کل ستادی استانداری کردستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی وضعیت شهرستان دیواندره و روستاهای تابعه و برپایی میز خدمت به این شهرستان سفر کرده‌اند.

استاندار کردستان در این سفر یک روزه، علاوه بر دیدار با مردم شهر هزار کانیان، با اهالی روستای گاوشله نیز دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641754

مهمترین اخبار ایران و جهان: