نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 11:50

اجرای طرح«شوق زیارت»همزمان با دهه فجر در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، ۴۰۰ نفر از مددجویان زنجانی در قالب طرح «شوق زیارت» با اولویت زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود که از مهمترین آنها اجرای طرح شوق زیارت است. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، ۴۰۰ نفر از مددجویان زنجانی در قالب طرح شوق زیارت با اولویت زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

صالحی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۹*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اعزام نیازمندان به زیارت به ویژه اعزام به اربعین حسینی (ع) واریز کنند، گفت: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰برای جذب کمک‌های مردمی و اعزام نیازمندان به زیارت اربعین پیش‌بینی شده است و مردم نیکوکار استان می‌توانند  کمک‌های خود را در راستای اعزام مددجویان به زیارت اربعین واریز کنند.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: پویش «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویان به اعتاب مقدسه در ایام زیارتی اجرا می‌شود و در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653054

مهمترین اخبار ایران و جهان: