نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 18:54

متهم به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی با ترفند فروش آپارتمان به شهروندان در این کلانشهر دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی ارائه چند فقره مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری با ترفند فروش آپارتمان، پیگیری‌ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری سیدی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی یکی از پرونده‌ها مشخص شد متهم به کلاهبرداری با انتشار آگهی فروش یک آپارتمان ۷۰ متری، این ملک را به مبلغ هشت میلیارد ریال به مرد جوان فروخته و مبلغ ۶ میلیارد ریال از وجه معامله را دریافت کرده و مقرر شده بود مابقی مبلغ معامله در زمان تحویل ملک پرداخت شود اما این فرد پس از دریافت وجه تماس پاسخگوی تلفن نبود.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: ماموران کلانتری سیدی پس از بررسی اظهارات دقیق مالباخته ها با انجام تحقیقات میدانی متهم را روز گذشته در حال کلاهبرداری از یک شهروند دیگر با همین ترفند رد زنی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۳۰ ساله در بازجویی به فروش یک آپارتمان به پنج شهروند و کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از این افراد اعتراف کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663154

مهمترین اخبار ایران و جهان: