نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 17:26

اتمام 81 پروژه خراسان‌جنوبی از محل منابع قیر رایگان

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۱ پروژه از منابع قیررایگان در استان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی  امروز در حاشیه مراسم افتتاح روکش آسفالت محور آفریز- کومیران در شهرستان قاین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه آسفالت در راستای تامین قیر رایگان توسط بسیج سازندگی در قالب پروژه‌های عمرانی مشترک با دستگاه‌های اجرایی استان به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه تامین قیر رایگان دو سال قبل انجام شده، افزود: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ تن قیر تامین و در پروژه‌های مختلف از جمله جاده‌های بین مزارع، یادمانهای شهدای گمنام، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مجموعه‌های نیروی انتظامی در سطح استان توسط مجموعه بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شده است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۸۱ پروژه از محل قیررایگان در خراسان جنوبی به اتمام رسیده است. 

هنری عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز پروژه‌‌هایی از محل قیر رایگان امسال آغاز کردیم که این پروژه با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرمانداری شهرستان قاین اجرا شد. 

وی با بیان اینکه ۴۷ خانوار از مزایای این پروژه بهره‌مند شدند، اظهار کرد: با توجه به اعتباراتی که از سرفصل‌های مختلف تامین شده ۴۵۰ تن قیر برای آسفالت این پروژه تامین  و در کوتاه ترین زمان انجام و امروز تحویل مردم شهرستان قاین شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین امروز پروژه آب شرب روستای دلاکان شهرستان قاین از جمله پروژه های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری رسید.

هنری خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد در شهرستان فردوس نیز حضور داشته و اِلمان شهدای گمنام اسلامیه با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و مجتمع آبرسانی شهر باغستان با چهار کیلومتر خط انتقال و مخزن هزار مترمکعبی و ۷ هزار نفر بهره‌مند نیز با ۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

پایان  پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663054

مهمترین اخبار ایران و جهان: