نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 16:14

فرصت ۷ روزه دادگستری گیلان به منابع طبیعی درباره زمین‌های چاف و چمخاله

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر رفع مشکل مردم گفت: با رعایت تمامی مقررات و ضوابط قانونی، اداره کل منابع طبیعی گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه و کمیسیون، مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدید آمده را برای مردم حل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان امروز در نشست رفع مشکلات اراضی چاف و چمخاله با تاکید بر رفع مشکل مردم این منطقه اظهار کرد: در خصوص اراضی مستحدث با توجه به مقررات حاکم و اجرای قوانین اصلاحات ارضی و نظرات کارشناسی تصمیم گیری شود. 

به گفته وی، با رعایت تمامی مقررات، ضوابط قانونی، بازخوانی قوانین و اظهار نظر کارشناسان، اداره کل منابع طبیعی استان گیلان جهت بررسی قطعات برگ تشخیص چاف و چمخاله باید نقشه کاداستر اراضی ساحلی را ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات ارائه و کمیسیون، مطابق ضوابط و اختیارات، مشکلات پدید آمده را برای مردم حل کند. 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در مورد پلاک‌های مشمول کمیسیون رفع تداخلات باید تجدید نظر صورت گیرد، گفت: پلاک‌هایی که تحت اجرای مقررات اصلاحات ارضی و ملی شدن اراضی بوده‌اند نیز مشمول کمیسیون رفع تداخلات گردند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661710

مهمترین اخبار ایران و جهان: