نیوز سیتی!
24 فروردین 1403 - 17:18

محمدیان: نه تاج‌الدینوف و نه هیچ کشتی‌گیری شکست‌ناپذیر نیست

دارنده مدال برنز جهان می‌گوید هیچ کشتی‌گیری شکست‌ناپذیر نیست و باختش به تاج‌الدینوف در قهرمانی آسیا، به دو سه دلیل اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین محمدیان که روز گذشته موفق به کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا شد، گفت: سوم شدم و این قطعاً قابل قبول نبود. با آنالیز برای مبارزه به اخمد تاج‌الدینوف آمده بودم، شاید کشتی را دیر شروع کردم، ضمن اینکه اگر آن دو تا یک امتیازی را دو امتیازی می‌دادند خیلی چیزها عوض می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دیرهنگام به عضویت تیم آسیایی درآمد، عنوان کرد: به آن شکل آماده نبودم، هم آسیب‌دیدگی داشتم و هم اینکه یک مقدار دیر به عضویت تیم درآمدم. ابتدا قرار بود کامران قاسم‌پور به مسابقات قهرمانی آسیا بیاید که مصدوم شد و من آمدم. فقط یک کشتی حساس داشتم که متأسفانه آنطور که باید و شاید پیش نرفت.

نفر سوم وزن 97 کیلوگرم سال 2024 آسیا ضمن رد این موضوع که تاج‎‌الدینوف کشتی‌گیر شکست‌ناپذیری است؛ گفت: نه او و نه هیچ کشتی‌گیر دیگری شکست‌ناپذیر نیست. اتفاقاً یک زیر هم گرفتم. طبق برنامه‌ای که با کادرفنی دیدیم و آنالیزی که داشتیم، این زیرگیری هم جواب داد اما همانطور که گفتم، هم خودم دیر استارت زدم و هم داوری اگر در آن صحنه بهتر بود، شاید نتیجه عوض می‌شد.

محمدیان اظهار داشت: دوست داشتم تاج‌الدینوف را ببرم اما نشد. اگر عمری بود در میدان بعدی جبران خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1698010

مهمترین اخبار ایران و جهان: