نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 16:28

اقدام تروریستی کرمان در اراده ملت در ستاندن انتقام سخت تاثیری نخواهد داشت

استاندار هرمزگان: اقدام کوردلانه حادثه گلزار شهدای کرمان هیچ تاثیری در اراده ملت در ستاندن انتقام سخت نخواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان  امروز با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کوردلانه در کرمان را محکوم و شهادت جمع زیادی از هم‌وطنان را در این حادثه تسلیت گفت. 

متن پیام مهدی دوستی استاندار هرمزگان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم   دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر ذات پلید و ناپاک خود را برای همگان عیان کرده و در اقدامی ناجوانمردانه با طراحی عملیاتی کور، خون کودکان، زنان و مردان بیگناه را بر زمین ریختند.

 اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها در مسیر گلزار شهدای کرمان نشانگر وحشت بی حد و حصر استکبار جهانی از راه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که انتهای مسیر حاج قاسم، غایتی جز نابودی شیطان بزرگ و ولد نامبارکش رژیم صهیونیستی ندارد از این رو به دست و پا افتاده‌ و برای حفظ خود به هر ریسمان پوسیده‌ای چنگ می‌زنند.

بدانند و با خود تکرار کنند که باطل رفتنی است و این اقدامات کور هیچ تاثیری در اراده ملت ایران برای ستاندن انتقام سخت نخواهد داشت. 

از این رو اینجانب به عنوان سرباز کوچک ولایت، ضمن محکومیت عملیات تروریستی کرمان و تبریک و تسلیت به خانواده‌های داغدار و مقام عظمای ولایت، مقام این شهیدان والا مقام را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آنان مسئلت دارم.  

ان‌شاءالله روح بلند شهیدان با سیدالشهدای مقاومت محشور و میهمان خوان با برکت بانوی دو عالم حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626754

مهمترین اخبار ایران و جهان: