نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 18:44

بیش از840 هزار مشترک خانگی در فارس مشمول پاداش می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال جاری حدود 848 هزار مشترک خانگی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشمول طرح پاداش صرفه‌جویی مصرف برق خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا کریمی فرد تعداد مشترکان خانگی استان فارس را ۸۴۹ هزار و ۳۵۴ مشترک اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد مشترک در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته حدود 588 هزار مشترک خانگی خوش مصرف مشمول دریافت پاداش شدند، عنوان کرد: به این تعداد مشترک خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیش از 94 میلیارد تومان پاداش پرداخت شد.

کریمی فرد با اشاره به اینکه امسال هم برای بخش خانگی پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی پیش‌بینی شده است، گفت: مشترکان برق خانگی در مناطق غیرگرمسیری می توانند با رعایت راهکارهای ساده نظیر: استفاده از دورکند کولرهای آبی و خاموش کردن لامپ های اضافی و کاهش مصرف تا 100 کیلو وات ساعت و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن یک کولرگازی اضافی و تنظیم دمای کولر ها بر روی 24 درجه (دمای آسایش) مصرف خود را کاهش داده و ماهیانه پاداش دریافت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی موثر تمامی مشترکان استان در بخش‌های مختلف، بتوانیم از پیک بار تابستان همچون سال های گذشته با موفقیت عبور کنیم.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283510

مهمترین اخبار ایران و جهان: