نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 00:10

احیای تالاب فصلی صالحیه به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه تالاب فصلی صالحیه اکنون به کانون تولید ریزگرد تبدیل شده است، گفت: پیگیری موضوعات مربوط به این تالاب و تلاش برای احیای آن باید به صورت ویژه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت عمرانی و پروژه‌های در دست اقدام شهرستان نظرآباد اظهار کرد: بازدید و نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی در شهر و روستاها به ویژه پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: حضور مستمر نمایندگان فرمانداری و بازدید در ادارات، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید صورت گیرد.

فرماندار نظرآباد با تاکید بر لزوم نظارت مستمر فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان در راستای اجرای امور به نفع مردم تصریح کرد: مرخصی و عدم حضور مدیران با هماهنگی فرمانداری طبق قانون پیگیری شود

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها به ویژه در حوزه تعطیلی بیش از حد مجاز، بهداشت و کیفیت نان‌ها و نظارت بر بازار صورت گیرد.

بغدادی با بیان اینکه تالاب فصلی صالحیه اکنون به کانون تولید ریزگرد تبدیل شده است، گفت: پیگیری موضوعات مربوط به این تالاب و تلاش برای احیای آن باید به صورت ویژه انجام شود.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف وضعیت کارگاه‌های تولیدی حد فاصل ورودی شهر نظرآباد تا کارخانه سیمان اظهار کرد: پیگیری و حل مشکلات ترافیکی و تسهیل حداکثری در تردد مردم از اولویت‌های اقدامات باشد.

فرماندار نظرآباد متذکر شد: اتحاد و همت جمعی برای بهبود وضعیت و توسعه روزافزون شهرستان نظرآباد و افزایش امتیازات و کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های بیشتر ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1346698

مهمترین اخبار ایران و جهان: