نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 16:54

فرمانده سپاه ناحیه رودان معرفی شد

در آیینی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، فرمانده جدید سپاه ناحیه رودان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، در آیینی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، امام جمعه رودان، معاون سیاسی فرمانداری رودان، رئیس دادگستری رودان و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان فرمانده جدید سپاه ناحیه رودان معرفی شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در این آیین  اظهار داشت: هم اکنون در ایام تیر ماه و هفته قوه قضاییه قرار داریم ایامی که یادآور مردی بزرگ است که در مقابله  توطئه ها می ایستاد و قطعا یاد شهید بهشتی تا همیشه در تاریخ خواهد ماند.

وی افزود: این روزها به روزهای توطئه های آمریکایی شهرت دارد چرا که در همین تیرماه حربه های مختلفی علیه نظام و انقلاب رخ داده است.

وی گفت: اوج تمام توطئه های دشمنان در همین ایام تیرماه بوده که مهمترین آنها دسیسه علیه رهبر انقلاب و به شهادت رساندن بزرگان انقلاب اسلامی بوده است.

سالاری  ادامه داد: اما حالا  استکبار و عواملش  هزاران هزار دلار هزینه می کند تا دوباره توطئه های جدید به وجود بیاورند اما یک سخنرانی حکیمانه از رهبر انقلاب تمام نقشه های آنها را بر آب می کند و حتی تمام متفکران آنها می گویید همین سخنان هوشمندان صدها بار از فروپاشی انقلاب اسلامی جلوگیری کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تصریح کرد: البته در برخی از جاها هم به واسطه آنکه  مسوولان  راهی غیر از راه ولایت را در پیش گرفتند ضرر کردیم و آنجا هم که ما در  برابر اجانب سر خم کردیم باز هم ضربه کردیم.

وی یادآور شد: نقطه اوج کار، ایستادگی در مقابل دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی بوده که قلب های رزمندگان رشید اسلام  در مقابل گلوله دشمن قرار گرفت تا اسلام زنده بماند.

سردار سالاری تاکید کرد: امروز اگر این دستاورد های بزرگ را می‌بینید حاصل همان حرکت ها در مسیر ولایت بوده است.

در این آیین از تلاش های ۴ ساله سرهنگ عبدالله صادقی تجلیل و سرهنگ محمد سالاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رودان معرفی شد.

عبدالله صادقی هفته گذشته به عنوان نماینده شورای نگهبان در هرمزگان انتخاب شده بود.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315610

مهمترین اخبار ایران و جهان: