نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:25

توسعه فضای رسانه ای با تعامل امکان پذیر است

گرگان-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: ارتقای فضای رسانه ای استان نیازمند تعامل رسانه های استان با یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعیت صبح یکشنبه با حضور در تحریریه خبرگزاری مهر، اظهار کرد: امروز ما نیازمند همگرایی رسانه‌های استان در پرداختن به موضوعات مختلف هستیم تا از این طریق مطالبات مردمی برای مدیران انعکاس بیشتری پیدا کند.

وی افزود: وظیفه مهم رسانه پرداختن به موضوعاتی است که موجب امید بخشی در جامعه بشود.

رعیت افزود: امروز بسیاری از رسانه‌های خارج کشور با همین همگرایی توانستند موجب ایجاد آشوب در کشور شوند و برای خنثی کردن توطئه آنها باید همگرایی در رابطه با اعلام دستاوردهای نظام به مردم، از اولویت‌های مهم رسانه‌های مهم خبری باشد.

وی ادامه داد: رسانه‌های استان باید آغاز گر و تحول گرا باشند و همراه رقابت خبری، با یگدیگر رفاقت داشته باشند و با ایجاد نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مسیر توسعه استان را هموار کنند.

توسعه فضای رسانه ای با تعامل امکان پذیر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان بیان کرد: امروز جامعه ما نیازمند رسانه‌هایی است که بذر امید را در جامعه بین مردم بپاشند و دستاوردهای نظام را بیشتر به مردم بشناسانند.

وی افزود: بدون شک چنانچه رسانه‌های ما که در حال حاضر در فضای مجازی نیز فعالیت گسترده‌ای دارند، با جدیت وارد میدان شده و از دستاوردهای نظام در طول این ۴۴ سال مطلب منتشر کنند، مردم نیز دیگر علاقمندی به دروغ پردازی‌های رسانه‌های مخالف نظام که هدفی جز تفرقه افکنی ندارند، نشان نخواهند داد.

گفتنی است در این دیدار محمود غریب آبادی مسئول روابط عمومی، ایرج رمضانی رئیس گروه رسانه و علی کبیر مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308054

مهمترین اخبار ایران و جهان: