نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 11:26

۱,۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک در چهارمحال وبختیاری جذب نشده است

شهرکرد_مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان جذب نشده است.

تهمتن عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ۴۸ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری باقی مانده و جذب نشده است، اظهار کرد: برگزاری سریع مناقصات و جذب بهینه این اعتبارات مربوط به سال گذشته مورد تاکید است.

وی افزود: جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موضوع بسیار مهمی است که مورد تاکید ویژه استاندار این استان نیز می‌باشد.

عبداللهی ادامه داد: از همین رو تلاش می‌شود تا موانع و مشکلات جذب اعتبارات بررسی و راهکاهای لازم در این خصوص ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مانده جذب نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری است، به برگزاری سریع مناقصات و جذب بهینه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تا پایان شهریورماه است اما تاکید استاندار استان بر این اساس است که دستگاه‌های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات سریع‌تر اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307354

مهمترین اخبار ایران و جهان: