نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:52

سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین، بیانگر قدرت جمهوری اسلامی و انزوای شیطان بزرگ است

امام جمعه موقت ورامین سفر اخیر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و استقبال گرم سران این کشورها از رئیس جمهور کشور را بیانگر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی و انزوای روز افزون شیطان بزرگ، آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات اظهار کرد: پرداخت زکات آثار مادی و معنوی فراوانی دارد؛ به وسیله زکات بسیاری از کارهای عام المنفعه و خدمات اجتماعی صورت می‌گیرد؛ لذا باید بیش از پیش زکات و پرداخت آن را جدی گرفت.

وی همچنین سفر اخیر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و استقبال گرم سران این کشورها از رئیس جمهور کشور را بیانگر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی و انزوای روز افزون شیطان بزرگ، آمریکا دانست و افزود: این سفرها قطعا دستاوردهای ارزشمندی را در پی خواهند داشت.

امام جمعه موقت ورامین وضعیت فرهنگی موجود را غیرقابل توجیه و دفاع دانست و گفت: افرادی که در جامعه ما دست به کشف حجاب زدند در برابر خیل عظیم زنان مؤمن در اقلیت هستند.

حجت الاسلام قدوسی ضمن اشاره به اینکه همراهی مردم و مسوؤلان در مسائل کشور اعم از مسائل اجتماعی می‌تواند در بردارنده نتایج خوبی باشد، بیان کرد: در قبال افرادی که با بی‌اطلاعی دچار خطا و اشتباه می‌شوند باید کار فرهنگی کرد؛ اما سوال اینجاست که چرا در مقابل با عناصر عامد و هنجارشکن برخورد قاطع نمی‌شود؟ باید توجه داشت که در این خصوص هر کسی کوتاهی کند باید در مقابل امام و شهدا پاسخگو باشد.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و لزوم برگزاری مجالس عزاداری به ویژه روضه‌های خانگی که بیمه‌کننده نهاد خانواده است، عنوان کرد: حضور مردم در مراسم روز شهادت امام جواد(ع) برکات فراوانی دارد؛ حضور دستجات عزاداری در فرهنگ عمومی شهرستان و مردم بسیار مؤثر و تأثیرگذار است؛ لذا از مردم به ویژه نسل جوان درخواست می‌کنم در این مراسم شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تاکید بر آگاهی اصناف بر احکام کسب گفت: اگر اصناف بر احکام کسب آگاه و عامل شوند کسب پاکیزه خواهند داشت؛ رعایت انصاف و خدمت و رعایت شئونات اسلامی در محیط کسب بسیار مهم است که متأسفانه برخی افراد این مسائل را رعایت نمی‌کنند و برکت از کسب آن‌ها می‌رود؛ همچنین استفاده ابزاری از دختران و نوامیس مردم در کسب‌وکارها خیانت به فرهنگی دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام قدوسی لزوم توجه اصناف به پرداخت مالیات و دقت مجریان در دریافت مالیات را نیز مورد تاکید قرار داد و در پایان از حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۱۵ خرداد تقدیر کرد و خواستار حفظ این فرهنگ انقلابی در منطقه شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288654

مهمترین اخبار ایران و جهان: