نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:12

دیدار مسؤولان با جانباز مدافع حرم «وحید شاهرخی» در شهرقدس

در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، مسؤولان شهرستان قدس با جانباز مدافع حرم «وحید شاهرخی» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران آیین دیدار با جانباز مدافع حرم وحید شاهرخی با حضور دادستان، فرماندار، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرکانون های خدمت رضوی و جمعی از مسوولان شهرستان، یادگاران دوران دفاع مقدس و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.

وحید شاهرخی در سال 1394 در منطقه حلب سوریه پس از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه جانبازی رسید.  

 

وحید گلیکانی فرماندار قدس ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جانبازان مدافع حرم ایثارگرانه دفاع کردند و این جانبازان یادگاران نسل امروز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند. 

به گزارش فارس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تکریم خانواده‌های معظم و جانبازان سرافراز، جهت احصاء مشکلات و پیگیری امور و رسیدگی به آن انجام شده که این امر مهم از رسالت اصلی مسوولان است.

 

این دیدار در معیت پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و تجلیل از جانباز مدافع حریم اهل بیت(ع) و خانواده با اهدای هدایا و تبرکات همراه بود.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326898

مهمترین اخبار ایران و جهان: