نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:26

رفع مشکل افت فشار آب شهر ایلام با اجرای طرح انتقال اضطراری آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن ۵ هزار و۷ متر مکعبی مرکز پیام مشکل افت فشار آب شهر ایلام مرتفع می شود.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: در پی مشکل عدم پایداری آب برخی مناطق شهر ایلام در هفته گذشته، با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن ۵ هزار و۷ متر مکعبی مرکز پیام مشکل افت فشار آب مناطق مرتفع شهر ایلام و مناطق تحت پوش گل گل حل می شود.

وی افزود: این طرح با هدف جابجایی خط انتقال اصلی چشمه گل گل از زیر منازل مردم در ضلع کمربندی شرقی ایلام و افزایش استحصال آب از این چشمه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: اهتمام مجموعه آبفای استان در مدیریت صحیح توزیع آب شهر ایلام لازم است که این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان مطالعه و در حال اجرا است و تاکنون ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال هزینه شده که امید است این طرح تا ۲۰ روز آینده این طرح وارد مدار شود.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این پروژه مشکل آب مناطقی از شهر ایلام که از چشمه گل گل تامین می شود مرتفع و ساکنان این نواحی از آب پایدار بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اصلاح طرح اضطراری انتقال آب توسط ایستگاه پمپاژ و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی تصفیه خانه انجام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359810

مهمترین اخبار ایران و جهان: