نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 13:41

تمهیدات ویژه برای روز آزمون کنکور سراسری در کرج

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه همزمان با برگزاری آزمون کنکور سراسری در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آقابراری ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان کرج اظهار کرد: داوطلبان آزمون سراسری کنکور برای نحوه رفت و برگشت در محل برگزاری آزمون نباید دغدغه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترافیک موجب ایجاد استرس در داوطلبان می‌شود و زحمات چندین ماهه آنها را دستخوش قرار خواهد داد، تصریح کرد: مسیرهای منتهی به برگزاری آزمون سراسری باید روان سازی شود و مجموعه مدیریت شهری و سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی تمهیدات لازم را د این رابطه پیش بینی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج تصریح کرد: با هماهنگی راهور، مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه‌ها از ترافیکی روان برخوردار می‌شود.

وی متذکر شد :۳۰ هزار دانشجو در شهرستان کرج روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برای آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۲ با هم به رقابت می‌پردازند. این آزمون در دانشگاه‌های خوارزمی، آزاد اسلامی کرج، پیام نور و نواحی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324898

مهمترین اخبار ایران و جهان: