نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 07:53

۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: مقدار ۹۶ کیلوگرم موادمخدر از دو خودروی سواری در گرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده یکی از استان جنوب شرقی کشور با فعالیت باندی خود مواد مخدر را به استان گلستان حمل می‌کند.

وی تصریح کرد: بلافاصله تمام مسیرهای اصلی و فرعی جنوب و غرب  ورود این خودروها در استان گلستان شناسایی و این موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:اکیپ‌هایی از ماموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسیرهای شناسایی شده مستقر شده و زمان ورود دو خودروی سواری به استان آنها را تحت تعقیب قرار داده و در شهر گرگان توقیف کردند.

وی ادامه داد: از دو خودروی توقیف شده مقدار ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار نفر سرنشینان آنها دستگیر شدند.

فاضل دادگر در مورد فعالیت‌های نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر سه تن و ۱۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶ نفر از عناصر قاچاق در این رابطه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت یکهزارو ۱۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و سه هزارو ۷۰۰ معتاد متجاهر از محل ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر طی اجرای طرح‌های مختلف دستگیر شدنر.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد: در این مدت بالغ بر ۲۳۷ هزار قرص غیرمجاز کشف و در این رابطه تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291798

مهمترین اخبار ایران و جهان: