نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 09:06

طرح «نظارت جامع مهارت» در فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی آغاز به کار کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌شمالی گفت: طرح نظارت جامع مهارت با هدف استقرار نظام مولد ساز، ارتقاء و بهبود عملکرد مراکز آموزشی به صورت هماهنگ در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اجرای طرح «نجم» یا نظارت جامع مهارت در راستای افزایش بهره وری و اثربخشی فعالیت های آموزشی سازمان اظهار کرد: طرح نظارت جامع مهارت (نجم) با هدف استقرار نظام مولد ساز، ارتقاء و بهبود عملکرد مراکز آموزشی و افزایش اثربخشی و بهره وری فعالیت های آموزشی مراکز آغاز به کار کرد و تا ۱۵ تیرماه سال جاری بصورت هماهنگ در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: جلسه توجیهی سرتیم های «طرح نجم» با محوریت، استقرار نظام مولدسازی مراکز آموزشی، افزایش بهره وری مراکز آموزشی، کیفیت بخشی آموزش های مهارتی سازمان، نظارت کارآمد و اصلاح گر، پیشگیری و برنامه ریزی هدفمند و با حضور بازرسان طرح نظارت جامع مهارت برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌شمالی افزود: در این طرح وضعیت کارگاه های آموزشی و سنجش عملی مهارت و صلاحیت حرفه ای، ابزارها و تجهیزات مازاد در کارگاه ها و ... مورد ارزیابی قرار می گیرد و بر اساس نتایج احصاء شده، مولدسازی مراکز آموزشی آغاز می شود.

وی بیان داشت: طرح نجم (نظارت جامع مهارت)به صورت رسمی وهمزمان با سراسر کشور از امروز شنبه ۲۷خرداد ماه وبه مدت یک هفته درتمامی مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان خراسان شمالی نیز انجام خواهدشد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292010

مهمترین اخبار ایران و جهان: