نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 18:30

سجادی: دل پُری از وضعیت موجود ندارم و همه چیز تحت کنترل است

وزیر ورزش و جوانان گفت: دل پری از وضعیت موجود ندارم و منظورم از صحبت‌هایی که در جلسه مطرح کردم مصادیقی بود از عدم وجود حکمرانی در ورزش که ممکن است رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید سجادی در حاشیه جلسه هم اندیشی حکمرانی در ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه حاضران و اساتیدی که دعوت شده بودند مطالبی در خصوص پیاده سازی بهتر و کارامدتر در خصوص حکمرانی در ورزش بیان کردند. مطالبی در تایید عزیزان به ذهنم رسید که گفتم. 10-12 سال پیش من معاون وزیر ورزش بودم از سال 88 تا 1392 معاون بودم و تجاربی داشتم و اساسنامه ها فرق می کرد. دل پری از وضعیت موجود نبود بلکه منظورم این مصادیق از عدم وجود حکمرانی در ورزش ممکن است این اتفاقات رقم بخورد.

وی ادامه داد: در 15 تا 30  سال پیش مطالبی در حکمرانی در ورزش بوده است. اکنون با هماهنگی با مجامع بین‌المللی و خودمان با مطالعاتی که داریم اتفاقاتی که در ساختار ورزش کشور افتاده، تغییر ساختار کشور و مهمترین اتفاقی که در ورزش داریم قانون و وظایف و اهداف ورزش و جوانان برایمان تبیین شده که از زحمات مجلس بود. این قانون که بر همان اساس 9 آئین نامه نوشته شده و فدراسیون‌ها اساسنامه دارند. اوضاع  آنطور که می‌بینیم تحت کنترل هست ولی مواردی که در جلسه بیان کردم مربوط به گذشته بود. گفتم یک نفر در قبل از دولت سیزدهم چنین رفتاری کردند و چنین مطلبی را گفتند. اتفاقات مربوط به قبل از دولت سیزدهم بوده است. مثلا گفت اساسنامه جمهموری اسلامی را قبول ندارم و خودم اساسنامه نوشتم و دارم که این حکمرانی در ورزش نمی‌شود! فوتبال هم دو اساسنامه دارد. 

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285498

مهمترین اخبار ایران و جهان: