نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:48

بیشترین دلایل مراجعه به مراکز پزشکی مدینه

مسئول ستاد مرکز پزشکی مدینه النبی با اشاره به اینکه از شروع عملیات حج تا پایان شب گذشته (سه‌شنبه ۲۳ خرداد)، ۷۲۹۲ مورد ویزیت تخصصی انجام شده، توضیحاتی در خصوص بیشترین دلایل مراجعه به مراکز پزشکی مدینه ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ایاد بهادری منفرد با اشاره به اینکه در این ایام بیماری‌های تنفسی، گرمازدگی، قلبی، دیابت و ضربه و مصدومیت در زمره بیشترین مراجعات به مرکز پزشکی مدینه منوره بوده است، گفت: از شروع عملیات حج 1402 تا بامداد 23 خرداد، 19969 مورد خدمات درمانی و بهداشتی به زائران ایرانی در مدینه ارائه شده است.

مسئول ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه افزود: همچنین 56 مورد انتقال بیماران به بیمارستان‌های سعودی صورت گرفته و درحال حاضر سه نفر در این بیمارستان‌ها بستری هستند که دو نفر بدلیل بیماری قلبی و یک نفر هم بدلیل شکستگی استخوان ران تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: سرم تراپی، تزریقات ، پانسمان، بخیه زدن، گچ گیری ، نوار قلب و بستری موقت برای زائران در مراکز این ستاد در مدینه انجام می‌شود.

مسئول ستاد مرکز پزشکی مدینه منوره با اشاره به اینکه مشکل و بیماری حادی در میان زائران ایرانی وجود ندارد؛ تصریح کرد: خدمات پزشکی به زائران تا آخرین روز حضور آنها در مدینه منوره ادامه می یابد و امیدواریم شاهد صحت و سلامت زائران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1284510

مهمترین اخبار ایران و جهان: