نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 02:54

تهیه بلیط قطار نباید برای مردم خوزستان آرزو شده است

اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود قطارهای مسافربری به مقصد خوزستان و بر عکس اظهار کرد: خطوط ریلی خوزستان یکی از قدیمی ترین خطوط ریلی در سطح کشور است ولی متأسفانه توسعه‌ای جدی در این خطوط ریلی در طول چند سال گذشته رخ نداده است.

وی با عنوان اینکه با توجه به هزینه‌های سنگین سفر با هواپیما برای عموم مردم، سفر ریلی یک سفر مناسب و مطمئن است، افزود: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو تبدیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه خطوط ریلی در استان خوزستان موجب تحول در صنعت و گردشگری خواهد شد، افزود: مسئولان شرکت ملی راه آهن باید نگاه ویژه ای به استان خوزستان داشته باشند.

مولوی اظهار کرد: وجود بنادر مختلف تجاری و ۲ مرز بین المللی با کشور عراق در استان خوزستان می‌تواند فرصت بسیار خوبی را برای ارتقای شاخص‌های گردشگری از طریق راه آهن ایجاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348254

مهمترین اخبار ایران و جهان: