نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:03

تحقق کار فرهنگی نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد

اراک-مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: تحقق کار فرهنگی زمان بر است و نیاز به برنامه ریزی همه جانبه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمودرضا مهاجری صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ، بحث زمان‌بری بوده و نمی‌توان انتظار داشت که مسائل فرهنگی نیز همانند مباحث عمرانی در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسند، گفت: گاهی برای رسیدن به مقصود باید سال‌ها کار کرد.

وی دیدگاه‌های مدیران صنعت آب و برق استان به موضوعات فرهنگی را بسیار مطلوب و انسجام بین مدیران و شرکت‌ها را نیز کاملاً مطلوب و نزدیک توصیف کرد.

مهاجری تاکید کرد: هر برنامه فرهنگی و قرآنی باید با ایده‌پردازی همراه بوده و در راستای جلب و جذب نسل جوان جامعه باشد.

وی باتوجه به منویات مقام معظم رهبری گفت: گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی‌ترین فعالیت‌های فردی تا جدی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی کشیده شده است.

مهاجری افزود: همین، دلیل ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

محمود محمودی رئیس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی هم در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه برنامه‌های فرهنگی با برنامه ریزی‌های انجام شده در طول سال انجام می‌گیرد و در اولویت برنامه‌های صنعت آب و برق استان است.

محمودی، کار فرهنگی را خصوصاً در زمان فعلی بسیار مهم و پیچیده دانسته و اظهار داشت: وزارت نیرو یک وزارت فراگیر در عرصه خدمت رسانی به مردم است زیرا تمام زوایای زندگی مردم با آب و برق گره خورده است.

در ادامه این گردهمایی، دبیران شورای فرهنگی شرکت‌های آب و برق استان نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301854

مهمترین اخبار ایران و جهان: