نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:03

نظر مساعد معاون وزیر با توسعه زیرساخت های درمانی خراسان جنوبی

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از نظر مساعد معاون وزیر بهداشت با توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با اشاره به نتایج نشست خود و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: نظر معاون وزیر بهداشت با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان مساعد است.

وی بیان کرد: در این دیدار با اشاره به وضعیت موجود استان، بر ضرورت توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی تأکید شد.

به گفته قناعت، ارتقا حوزه سلامت استان با نگاه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهمترین مطالبه استان در این نشست بود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوع شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی از جمله بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمان بستر، پانسیون‌های پزشکی و …، اخذ مجوز افزایش نیروی انسانی، تأمین تجهیزات بهداشتی و درمانی و… از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

قناعت با اشاره به نگاه مثبت دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خراسان جنوبی، گفت: قول مساعد معاون وزیر مبنی بر پیگیری مسائل استان از مهمترین نتایج این دیدار بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301798

مهمترین اخبار ایران و جهان: