نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:04

خدمات مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت غیرحضوری شد

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: با راه‌اندازی درگاه نظارت هوشمند سازمان بیمه سلامت ایران، ارائه خدمات مراکز طرف قرارداد این سازمان غیرحضوری شد.

محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یک سازمان پیشگام برای تحقق دولت الکترونیک، پس از اجرای موفق طرح نسخه‌نویسی الکترونیک، فرآیند الکترونیکی‌سازی قرارداد‌های خود را به اجرا درآورد.

وی ادامه داد: در درگاه نظارت هوشمند، کلیه شرکای کاری سازمان اعم از پزشکان، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی‌ها امکان ثبت قرارداد، تمدید و یا فسخ قرارداد را کاملا به صورت غیرحضوری خواهند داشت.

صفاری تصریح کرد: در این درگاه امکان استعلام مشخصات هویتی از سازمان ثبت احوال، استعلام شبای بانکی از شبکه بانکی و انطباق کدملی متقاضی با شماره همراه اعلامی به صورت آنلاین وجود دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: کلیه فرآیندهای مذکور در این سامانه به مدت یک روز انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری شریک‌کاری به ادارات بیمه سلامت نیست.

وی اجرای موفق طرح نسخه‌نویسی الکترونیک و جمع‌آوری داده‌های شرکای‌کاری سازمان را پایه و مقدمه اجرای این طرح بزرگ دانست و گفت: با اجرای این طرح‌، سازمان بیمه سلامت با سرعت بیش از پیش به اجرای کامل دولت الکترونیک نزدیک می‌شود.

گفتنی است مراکز ذی‌نفع می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به آدرس اینترنتی این درگاه به نشانی https://eservices.ihio.gov.ir/psc2 مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279710

مهمترین اخبار ایران و جهان: