نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 21:27

سمنان به‌عنوان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور معرفی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه رسانه می‌تواند به‌عنوان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: اقدام کشور سوئد در اهانت به قرآن کریم که اهانت به تمام ادیان الهی است را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه رسانه می‌تواند به‌عنوان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: دولت سیزدهم دولت صادق‌الوعد است و بنابر تأکید ریاست جمهور مبنی بر رفع مشکلات مردم، باید با تشکیل کمیته‌ای در دبیرخانه شورا، مباحث و وعده‌هایی که در حوزه رسانه و خبرنگاران، طی یک سال اخیر عنوان شده است، پیگیری شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود به این وعده‌ها جامه عمل پوشاند.

ریواده اضافه کرد: یکی از وظایف شورای اطلاع‌رسانی این است که سواد فضای مجازی را از بستر اطلاع‌رسانی با شناساندن بسترها و رسانه‌های فعال در استان سمنان و کشور فراهم سازد.

وی بیان کرد: هدف از آموزش در رسانه، توانمندسازی افراد است و از این ‌رو باید شورا بستر مناسب برای اجرا شدن این امر را فراهم سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه آموزش مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: آموزش در حوزه تخصصی خبرنگاران و همچنین روابط‌عمومی‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و کسانی که علاقه‌مند به کار در این حوزه هستند، آموزش ببینند.

ریواده خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها به‌عنوان سخنگوی دستگاه خود مانند گذشته دقت نظر بیشتری در تولید و انتشار اخبار دستگاه داشته باشند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1322954

مهمترین اخبار ایران و جهان: