نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 23:55

«آقازاده» فرمانده انتظامی گرمسار شد

گرمسار- طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سرهنگ «آقازاده» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان گرمسار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای انتظامی و نظامی همزمان با شامگاه شنبه و به میزبانی فرمانداری شهرستان گرمسار، سرهنگ داوود آقا زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار معرفی شد و از خدمات و زحمات سرهنگ غلامحسین عرب تقدیر شد.

امام جمعه موقت گرمسار در این مراسم اظهار داشت: دو نعمت امنیت و سلامتی در جامعه امروزی بر کسی پوشیده نمی‌شود و یکی از پر نقش، پر کار ترین و بیشترین صنفی که با مردم در تعامل محسوب می‌شود و مهم‌ترین صنفی که در عرصه جامعه بتوان از آنان نام برد ناجا است.

حجت الاسلام روح الله مطهری زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی این شهرستان در شش ماه گذشته نقش مؤثری در حفظ امنیت اجتماعی این شهرستان ایفا کرده است، تصریح کرد: امنیت مهم‌ترین رکن در اجرای فعالیت‌های روزمره است.

فرماندار گرمسار نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: تقویت سطح انتظامی شهرستان و راه اندازی دو کلانتری و همچنین توسعه خدمات انتظامی به مردم از مهم‌ترین مطالبات این شهرستان از نیروی انتظامی است.

علیرضا خانی با تاکید بر ضرورت ارتقای توان انتظامی و نیروی انسانی این شهرستان بیان کرد: تلاش‌های کم نظیر نیروی انتظامی در جریان مقابله با آشوبگران بر مردم پوشیده نیست.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه طرح‌های اجتماعی و فرهنگی و تقویت یگان‌های امدادی انجام شده است. سردار جلیل موقوفه‌ای با اشاره به عملکرد ناجا در استان خاطر نشان کرد: در سه ماهه فصل بهار که گذشت توفیقات خوبی در حوزه برخورد با فروشندگان مواد مخدر حاصل شد که در این مدت ۱۸۰ درصد با افزایش کشفیات مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت باندهای قاچاق مواد مخدر زمین‌گیر شدند، یادآور شد: سرکوب باندهای سارقین حرفه‌ای از دیگر توفیقات ناجا در استان سمنان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323254

مهمترین اخبار ایران و جهان: