نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 19:56

پیروزی قاطعانه ایران مقابل هلند در ست اول

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در ست اول برابر هلند پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به میزبانی روتردام هلند عصر امروز با پیگیری دیدار دو تیم ایران و هلند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار شد.

ملی‌پوشان والیبال در هفته دوم رقابت‌ها یک پیروزی مقابل آلمان و دو شکست مقابل ایتالیا و آمریکا کسب کردند.

ترکیب ایران مقابل هلند

بهروز عطایی تیم را با ترکیب سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر هلند به میدان فرستاد.

مردان والیبال ایران با لباس سفید و قرمز برای لیبروها برابر تیم هلند به میدان رفتند.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران

اولین امتیاز برای ایران ثبت شد و پس از آن شاگردان عطایی به چند امتیاز پی در پی دست پیدا کردند تا نتیجه ۵ بر یک به سود ایران پیش برود، در ادامه سرمربی تیم هلند پس از اختلاف ۴ امتیازی تقاضای وقت استراحت کرد. برتری ایران نسبت به هلند در ست اول کاملاً محسوس بود، شاگردان عطایی نسبت به دو بازی قبل عملکرد بهتری داشتند به طوری که امتیاز این دیدار ۱۴ بر ۶ دنبال می‌شود و پس از فاصله اختلاف ۸ امتیازی، سرمربی تیم هلند دوباره مجبور به تقاضای وقت استراحت کرد. پس از وقت استراحت دوم، هلندی‌ها کمی بهتر عمل کردند و توانستند فاصله اختلاف با ایران را کمتر کنند. یک رالی جذاب و تماشایی منجر به امتیاز برای ایران شد تا نتیجه با امتیاز ۱۷ بر ۱۳ دنبال شود. هلندی‌ها در این ست چندین امتیاز به خاطر خراب کردن سرویس از دست دادند. در لحظات پایانی بازی ایران همچنان تیم برتر میدان بود و در نهایت بازی با پیروزی شاگردان عطایی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران به پایان رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306298

مهمترین اخبار ایران و جهان: