نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 12:05

اضافه شدن 10 مدرسه به فضای آموزشی آبادان و اروندکنار

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ مدرسه جدید در سال تحصیلی آینده میزبان دانش آموزان آبادانی و اروندی خواهد بود.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره مستهلک بودن برخی از مدارس در شهرهای آبادان و ارونددر گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  سال‌ها بود که تحولی در بازسازی، نوسازی و بهسازی مدارس آبادان و اروند با توجه به حجم استهلاک ساختمان آنها صورت نگرفته بود و این موضوع در برخی از نقاط شرایطی بحرانی را ایجاد کرده بود.

وی با عنوان اینکه میزان قابل توجه تراکم دانش آموزی در هر کلاس بر کیفیت آموزش دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد، گفت: میزان تراکم دانش آموزی در سطح برخی از مدارس، پذیرفتی نبود و به همین جهت با همه توان در راستی افزایش فضای آموزشی گام برداشتیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان مدارس در آبادان و اروند کنار، موضوع کمبود فضای آموزشی را آبادان به عنوان یک درخواست مهم مطالبه کردند، افزود: خوشبختانه این درخواست مردمی امروز در حال تحقق است ،  بیش از ۱۵ مدرسه به بهره برداری رسیده،  ۱۰ پروژه در حال احداث ودر این بین ۱۰ مدرسه نوساز و ۸ مدرسه تعمیر و بهسازی شده تا پایان شهریور ۱۴۰۲ آماده تحویل و بهره برداری است .

وی با اشاره به تلاش های اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس در راستای توسعه فضای آموزشی اظهار کرد:  ۳ پروژه مقاوم سازی مدارس و ۲ پروژه احداث و نوسازی نیز به صورت مستقل در اروندکنار در حال انجام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319598

مهمترین اخبار ایران و جهان: