نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 23:31

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه گردشگری «چشمه آب‌گرم» دلفان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه گردشگری «چشمه آب‌گرم» شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا حسن پور در سخنانی، اظهار داشت: طبق هماهنگی با استاندار لرستان، منطقه گردشگری «چشمه آب‌گرم» شهرستان دلفان یکی از موضوعات اساسی گردشگری استان است که برای آن برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مسئله برای توسعه گردشگری در این منطقه پرداختن به زیرساخت‌های آن به ویژه جاده دسترسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، ادامه داد: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه «چشمه آبگرم» شهرستان دلفان ظرفیت خوبی در جذب گردشگران و ایجاد اشتغال در استان به شمار می‌رود.

حسن‌پور با بیان اینکه تنوع آب و هوایی و چهار فصل بودن هوا، لرستان را نسبت به دیگر نقاط کشور متمایز کرده است، افزود: در این فصل از سال و شدت گرما، خنک بودن هوا در شهرستان دلفان در کنار جاذبه‌های طبیعی این منطقه، گردشگران و مسافران را به سمت این دیار هدایت می‌کند.

وی تاکید کرد: شهرستان دلفان در ۷۵ کیلومتری شمال استان لرستان واقع شده و با شهرستان هرسین در استان کرمانشاه هم مرز است لذا توجه به زیرساخت‌های گردشگری در این نقاط مثمر ثمر واقع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285910

مهمترین اخبار ایران و جهان: