نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 13:48

بازگشایی مسیر دسترسی روستاهای «گرمی» ادامه دارد

گرمی_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بازگشایی مسیر روستاهای گرمی که بر اثر سیلاب مسدود شده بود، با تلاش راهداران بی‌وقفه ادامه دارد.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با مسدود شدن مسیرهای روستایی شهرستان کرمی اظهار کرد: راه ارتباطی ۳۰ روستا براثر سیلاب مسدود شده بود که با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

وی بیان کرد: عمده مشکل تردد در مسیر برزند بود که از همان ساعات اولیه نیروهای راهداری در محل حضور یافتند و نسبت به بازگشایی اقدام کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به مسدود شدن مسیر بیله‌سوار به گرمی تا اطلاع ثانوی گفت: بر این‌اساس رانندگانی که قصد تردد در مسیر گرمی به بیله‌سوار و پل انجیرلو را دارند از مسیر جایگزین و از روستاهای «شاه تپه سی» و «عالیشان» استفاده کنند.

وثوقی با بیان اینکه حداقل زمان ترمیم پل انجیرلو و بازگشایی مسیر گرمی به بیله‌سوار ۳ ماه خواهد بود، بود، گفت: همچنین برای مسیر ترانزیتی نیز خودروهای عبوری می‌توانند از مسیر بیله‌سوار، پارس آباد، مشگین‌شهر استفاده کنند.

وی افزود: شهروندانی که قصد تردد در راه‌های استان به ویژه در محورهای شمالی را دارند، توصیه می‌شود قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286954

مهمترین اخبار ایران و جهان: