نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 11:20

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی در خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ۹ هزار بسته معیشتی با همت کارگران، بسیج کارگری، مجموعه کشت و صنعت نیشکر و تلاش همه کارگران و کارمندان در شرکت‌های مختلف استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در هفته بسیج برای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته که یکی از وجوه خدمت رسانی تهیه بسته‌های معیشتی است.

وی افزود: بخشی از این بسته‌های معیشتی تهیه شده ۹ هزار بسته معیشتی با همت کارگران، بسیج کارگری، مجموعه کشت و صنعت نیشکر و تلاش همه کارگران و کارمندان در شرکت‌های مختلف استان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به تهاجم اسراییل به سمت غزه گفت: آزادی بخشی از اسرای فلسطینی را به تمام مسلمانان تبریک می‌گوییم، زیرا رژیم صهیونیستی شکست خورده و فلسطین پیروز است.

وی دلیل این مسئله را نرسیدن اسراییل به اهداف خود عنوان کرد و ادامه داد: رژیم کودک کش قرار بود حماس را شکست دهد و اسرایش را بدون قید و شرط آزاد کند، اما به هیچ کدام از اهدافش نرسید و این برای ملت فلسطین پیروزی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584798

مهمترین اخبار ایران و جهان: