نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 13:38

راه‌اندازی بیش از ۷ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی تا پایان امسال

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: امسال بر اساس برنامه هدف‌گذاری شده تا پایان امسال، بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در قالب ۴ هزار طرح اشتغالزایی برای نیازمندان استان راه‌اندازی می‌شود.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، ظهر یکشنبه ۵ آذرماه درنشست کارگروه اشتغال استان گفت: بر اساس برنامه هدف گذاری شده کمیته امداد استان، تا پایان امسال بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در قالب ۴ هزار طرح اشتغال زایی برای نیازمندان استان راه اندازی می شود. 

 

وی افزود: جهت اجرای این تعداد طرح ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که با توجه به اینکه تاکنون حدود ۳۷ درصد این اعتبارات جذب شده است، از بانک‌های عامل استان انتظار داریم در فرصت باقی مانده تا پایان سال نسبت به تأمین حداکثری اعتبارات مصوب شده سهم خود همکاری لازم را به عمل آورند. 

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: جذب حداکثری اعتبارات اشتغالزایی نیازمندان و مددجویان ایلامی مستلزم همکاری بانک های استان است. 

نورالدین الیاسی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار پروند اشتغال آفرینی دستگاه های متولی اشتغال استان در سامانه رصد ثبت شده که بیش از ۹۰ درصد میزان هدف گذاری شده است. 

الیاسی افزود: از دستگاه های متولی اشتغال استان درخواست داریم ضرورتاً فعالیت های اشتغالزایی خود را در این سامانه حتما ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام،۶۷ هزار نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585054

مهمترین اخبار ایران و جهان: