نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 00:52

دستگیری باند جعل اسناد و مهرهای دولتی در شهرستان بوکان

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد رسمی و انواع مهرهای دولتی در بوکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد رسمی- عادی و انواع مهرهای دولتی و غیردولتی در بوکان خبر داد.

وی اظهار داشت: حسب اطلاع دستگاه قضایی مبنی بر ارتکاب جرایم جعل اسناد، مدارک و امهار ارگان‌های دولتی، سازمانها، بخش خصوصی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها به صورت باندی در شهرستان بوکان ، موضوع در دستور کار دادستانی بوکان قرار گرفته و دستور قضایی جلب متهم و شناسایی سایر اعضای این باند به پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی صادر گردید.

عتباتی ادامه داد: مامورین انتظامی در اجرای دستورات قضایی در محل خانه باغ متعلق به متهم حاضر و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل تعداد ۲۲۰ عدد انواع مهرهای جعل شده از نهادهای دولتی، سازمانها ، ادارات، موسسات آموزش عالی ، آموزش و پرورش ، بانک ها، ارگانهای نظامی و انتظامی، دفاتر اسناد رسمی و شهرداری ها کشف و ضبط نمودند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با قرار قانونی به زندان معرفی و در تحقیقات بعدی دو نفر دیگر از اعضای این باند که یکی از آنها تبعه عراق می باشد شناسایی و دستگیر شدند و ادامه تحقیقات در بازپرسی بوکان در جریان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605254

مهمترین اخبار ایران و جهان: