نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 12:20

آیت اله دری نجف آبادی: قدرت نیروهای مسلح و فراجا در دنیا بی‌مانند است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت اهل بیت و فداکاری های انجام شده قدرت نیروهای مسلح و فراجا در دنیا بی‌مانند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی صبح امروز در یادواره شهدای 218 شهید نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: خدا را شاکریم که از 15 خرداد 42 تا امروز زمینه رشد و شکوفایی جبهه مقاومت، تاسیس جمهوری اسلامی ایران، نهادهای با عظمت قانونگذاری، نظامی و انتظامی و حقوقی و در راس همه نیروهای انتظامی مقتدر شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت هستند و این تفاوت این نیرو با سایر نیروها در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه کشور، منطقه و جهان بی‌نظیراست، گفت: به برکت اهل بیت و فداکاری های انجام شده قدرت نیروهای مسلح و فراجا در دنیا بی‌مانند است.

دری نجف آبادی بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی و مبارزه با  داعش و تجزیه طلبان و ... بیش از ۲۳۰ هزار شهید افتخارآمیز به اسلام تقدیم کرده و  یکی از استان‌های پرافتخار است کشور است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558654

مهمترین اخبار ایران و جهان: