نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 18:41

هیچ کارخانه و واحد تولیدی نباید تعطیل شود

فرماندار ویژه لارستان گفت: از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم حمایت از واحدهای تولیدی است، هیچ کارخانه و واحد تولیدی از جمله لبنیاتی قنبرزاده نباید تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و روسای دانشکده علوم پزشکی ، جهاد کشاورزی، صمت، شرکت شهرکهای صنعتی و استاندارد شهرستان لارستان،  مسائل و مشکلات واحد تولیدی لبنیاتی قنبرزاده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین راهبردهای اصلی دولت حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و سرمایه گذاری‌ در کشور و شهرستان بزرگ لارستان است و براساس اسناد موجود، از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیروهای کار و تعطیلی کارخانه و شرکت های متعددی پیشگیری به عمل آمده است.

داریوش دهقان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی از جمله لبنیاتی قنبرزاده نباید تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود، گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است.

وی از رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و دیگر نهادهای ذیربط خواست که با حضور در محل کارخانه لبنیاتی قنبرزاده مشکلات را حل و فصل نمایند تا این واحد تولیدی همچون گذشته با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

پیش از این نیز حسن قنبرزاده مدیر و جمعی از اعضای کارخانه لبنیاتی قنبرزاده، مشکلات این واحد تولیدی را مطرح و خواستار رفع آن شدند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559098

مهمترین اخبار ایران و جهان: