نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 21:41

دادگستری تا چه زمانی در کنار بخش خصوصی است

رئیس دادگستری آذربجان‌شرقی گفت: اطمینان می‌دهیم که دولت و بخش خصوصی، کارهای خود را انجام دهند و هیچ نگرانی نداشته باشند، مگر این‌که فردی قصد نقض مقررات داشته و دنبال منافع خصوصی باشد. با این حال در کنار کسانی که برای تسهیل امور مردم کار می‌کنند، هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی، رئیس دادگستری آذربجان‌شرقی شامگاه امروز در نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: معتقد هستیم که شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مرجع سیاستگذاری است و نباید مصادیق در آن مطرح شود. مثلا کمیسیون ماده ۳۸ و ۷۷ مربوط به این موضوعات است و می‌توان از آن طریق نیز پیگیری کرد.

وی در ادامه در خصوص نقش دستگاه‌های نظارتی در رفع مشکلات نیز گفت: دستگاه‌های نظارتی خواهان حل مشکلات هستند و هدف و فلسفه تشکیل آن‌ها نیز تسهیل امور مردم در دولت و بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: اطمینان می‌دهیم که دولت و بخش خصوصی، کارهای خود را انجام دهند و هیچ نگرانی نداشته باشند، مگر این‌که فردی قصد نقض مقررات داشته و دنبال منافع خصوصی باشد. با این حال در کنار کسانی که برای تسهیل امور مردم کار می‌کنند، هستیم.

خلیل اللهی گفت: دستگاه‌های نظارتی به دنبال صیانت از مدیران و پیشگیری هستند‌.

امن اللهی؛ رئیس مرکز داوری اتاق تبریز نیز در ادامه عدم پیش‌بینی مشکلات تنظیم قراردادها و ضمانت اجرایی برای اجرای تعهدات را از جمله مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری شهری عنوان کرد.

پایان پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599410

مهمترین اخبار ایران و جهان: