نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 09:04

اعزام ۱۰۰ مبلغ به ایلام جهت برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تعداد ۱۰۰ مبلغ ویژه ایام فاطمیه از طرف دفتر تبلیغات اسلامی استان قم به ایلام سفر خواهند کرد.

حجت الاسلام منوچهر رئیسی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح شنبه ۱۸ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه و در راستای اجرای برنامه های تبلیغی _ فرهنگی این ایلام تعداد ۱۰۰ نفر مبلغ از طرف دفتر تبلیغات اسلامی استان قم به استان ایلام سفر خواهند کرد. 

وی افزود: تاکنون تعداد ۵٠ نفر از این عزیزان جهت اجرای برنامه های مذکور وارد استان ایلام شدند. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: پس از اعزام این تعداد از مبلغین، ظرف ۲ روز آینده تعداد این روحانیون به ۶۰ نفر خواهد رسید، همچنین تعداد ۴۰ مُبلغ هم استانی ساکن استان قم نیز به ایلام اعزام خواهند شد.

حجت السلام رئیسی ادامه داد: فعالیت تبلیغی در مساجد، مدارس و محلات و با محوریت جهاد تبیین و مبحث معجزه مادری از جمله محورهای مورد نظر گفت‌وگو مبلغین اعزامی از قم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین بسته های فرهنگی و محتوای مناسب در اختیار این مبلغین جهت انجام برنامه های تبلیغی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در روایات و تحلیل ها تاریخ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) متفاوت است، به همین دلیل ایامی را برای شهادت حضرت زهرا (س) در نظر گرفته و زمان بین ۲ تاریخ را ایام فاطمیه می نامند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598398

مهمترین اخبار ایران و جهان: