نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 09:30

اراذل و اوباش نو‌ظهور در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در نتیجه اجرای طرح ضربتی«زلزال» از دستگیری 10 نفر اراذل و اوباش نوظهور که با شرارت و قمه کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در نتیجه اجرای طرح ضربتی«زلزال» 10 نفر اراذل و اوباش نوظهور که با شرارت و قمه‌کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: در راستای اجرای طرح‌های امنیت محله محور تیم‌های تلفیقی از پلیس‌های تخصصی تشکیل و طرح مقتدرانه و ضربتی«زلزال»با محوریت برخورد با اراذل و اوباش نوظهور به اجرا درآمد.
 تصریح کرد: بعد از هماهنگی قضایی مناطق آلوده  و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوین مختلف مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت در انظار عموم و همچنین فضای مجازی کرده بودند، تحت عملیات پلیس قرار گرفت.
مهدیخانی به نتایج حاصل از اجرای این طرح اشاره کرده و اظهار داشت: در این طرح 10 نفر ازاراذل و اوباش تحت تعقیب  دستگیر شدند که از این تعداد 2 نفر با دستور مقام قضائی روانه زندان شده و بقیه با قرار مناسب تحت پیگرد هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دیگر توفیقات این طرح به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجازبا 5 فشنگ مربوطه و کشف 250 گرم تریاک نیز اشاره کرد.

پاپان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554898

مهمترین اخبار ایران و جهان: