نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 16:47

هسته های بین الملل بسیج دانشجویی: انتقامی قاطع از جنایتکاران تروریست در دستور کار نیروهای مسلح باشد

هسته‌های بین الملل بسیج دانشجویی سراسر کشور با ارسال نامه به رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی تاکید کردند: از جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی مطالبه جدی داریم که انتقامی قاطع و پشیمان کننده از جنایتکاران تروریست را در دستور کار شورا و نیروهای مسلح قرار دهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی سراسر کشور با ارسال نامه به آیت الله رئیسی رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی تاکید کردند: از جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی مطالبه جدی داریم که انتقامی قاطع و پشیمان کننده از جنایتکاران تروریست را در دستور کار شورا و نیروهای مسلح قرار دهید.

در ابتدای این نامه آمده است: درآستانه سالروز شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر یکی از تربیت‌شدگان مکتب اسلام و امام خمینی رضوان الله تعالی علیه پس از سال‌ها فعالیت‌ گسترده و خستگی ناپذیر در مسیر اعتلای اسلام و جبهه مقاومت و اضمحلال استکبار جهانی و اذنابش، با اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت واصل و در قهقهه مستانه یاران شهیدش "عندربهم یرزقون " گردید.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: ضروری است اقدام متقابل، قاطع و در کمال قدرت و اقتدار و با هوشیاری مدبرانه و نیز در وسعت خواست همه آزادگان و ظلم‌کشیدگان جهان از رژیم غاصب صهیونیستی صورت پذیرد. لذا از جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی مطالبه جدی داریم که انتقامی قاطع و پشیمان کننده از جنایتکاران تروریست را در دستور کار شورا و نیروهای مسلح قرار دهید.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618098

مهمترین اخبار ایران و جهان: