نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 13:31

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی استان مرکزی مشخص شدند

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی گفت: نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان مشخص شدند.

سید حسن قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی استان به میزبانی شهر اراک به مناسب هفته فرهنگی اراک و هفته تربیت‌بدنی و ورزش در اراک برگزار شد و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور 6 تیم از شهرستان‌های تابعه استان در محل زورخانه شهید ابوالفضل ده کهنه شهرداری اراک برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی بیان کرد: این رقابت‌ها در دو بخش تیمی و هنرهای فردی و در رده سنی تیمی بزرگسالان ویژه ۳۰ تا ۵۰ ساله‌ها و هنرهای فردی پیشکسوتان ویژه 41 تا 50 ساله‌ها و پیشکسوتان برگزار شد.

قریشی با بیان اینکه این مسابقات با استقبال خوب علاقه‌مندان روبرو شد ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات؛ در بخش تیمی (مقام اول تیم الف شهرستان اراک) (مقام دوم تیم شهرستان تفرش) (مقام سوم تیم شهرستان محلات) و همچنین در بخش انفرادی نیز آقای مهدی شاه‌محمدی از شهرستان محلات در رشته کباده مقام اول، آقای ابراهیم یاری از شهرستان ساوه در رشته سنگ مقام اول، آقای بهروز روشن از شهرستان اراک در رشته چرخ تیز مقام اول، آقای بهروز روشن از شهرستان اراک در رشته چرخ چمنی مقام اول را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: اختتامیه این مسابقات با حضور قاسمی سرپرست شهرداری اراک، قربانی رئیس شورای اسلامی شهر اراک و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان اراک همچنین با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار شد و توسط مسئولین حاضر با اهدای حکم قهرمانی، مدال و هدایایی از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552910

مهمترین اخبار ایران و جهان: