نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 10:39

چله خدمت| ستاد استقبال سفر رئیس‌جمهور به گلستان تشکیل شد

جلسه ستاد استقبال سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گلستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با 12 کارگروه و 11 کمیته تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در اولین جلسه این ستاد اظهار داشت: بامرور سفرهای گذشته رئیس‌جمهور تجربیات بسیار خوبی به‌دست می‌آید که می‌توانیم از آن برای میزبانی بهتر و شایسته‌تر و با شکوه بهره‌برداری نماییم.

وی افزود:‌ یکی از تجربیات موفق در این خصوص، نشست‌های تبیینی مسئولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف به‌منظور بیان دستاورد‌های دولت در استان است.

مهاجر با بیان اینکه دستاوردهای دولت، امیدآفرین بوده است ادامه داد: قطعا بیان واقعی دستاوردهای دولت در استان به‌خصوص دستاوردهای سفر اول هیئت دولت به استان امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رئیس جمهور بیشتر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفرهای گذشته هیئت دولت به استان‌ها به‌دست آمده است. 

همچنین سیدعلی مهاجر اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گلستان هم‌واره در صحنه‌های گوناگون همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده‌اند و وظیفه ما مسئولان بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم است که تلاش خواهیم کرد به بهترین نحو انجام دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602110

مهمترین اخبار ایران و جهان: