نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 00:33

اعتراف کمیسیون اروپا به افزایش مخالفت با صهیونیسم در این قاره

کمیسیون اروپا اعتراف کرد، حوادث ضد صهیونیستی در سراسر این قاره در روزهای اخیر افزایشی چشمگیر یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  کمیسیون اروپا با صدور بیانیه‌ای روز یکشنبه گفت، حوادث ضدصهیونیستی در سراسر این قاره در چند روز گذشته افزایش چشمگیری یافته است و این کمیسیون قول مقابله با این روند را می‌دهد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، کمیسیون اروپا در بیانیه‌ خود با اشاره به اینکه، حوادث ضدصهیونیستی در سراسر اروپا در چند روز گذشته در سطح فوق العاده‌ای افزایش پیدا کرده‌اند مدعی شد: «این حوادث یادآور برخی از تاریک‌ترین زمان‌های تاریخ هستند» و این دست حوادث موجب شده‌اند «یهودیان اروپا امروز بار دیگر در ترس زندگی کنند».

کمیسیون اروپا ادعا کرد که بناهای متعلق به یهودیان در آلمان، اسپانیا، اتریش و فرانسه در راستای چنین حملاتی هدف گرفته شده‌اند و به این بهانه «به شکل سفت و سختی قوانینی که تحریک علنی به نفرت و خشونت، هم در خیابانها و هم در فضای اینترنت را جرم نگاری کرده‌اند اعمال خواهد کرد».

این موضع کمیسیون اروپا در حالی ابراز شده که روز شنبه شهرها و پایتخت‌های مهم اروپایی اعم از لندن، برلین، پاریس، کپنهاگ، آمستردام و میلان و همچنین شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا و انگلیس صحنه تظاهرات ده‌ها هزار نفر از معترضانی شد که در حمایت از آزادی فلسطین و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شعار دادند.

موج اعتراضات در محکومیت جنایات صهیونیستها در شهرهای غربی در حالی برگزار می‌شود که رسانه‌های جریان اصلی این کشورها معمولا پوشش خبری چندانی از آنها به عمل نمی‌آورند و اخیرا نیز موج برخورد،سرکوب و دستگیری علیه سازماندهندگان این اعتراضات و شرکت‌کنندگان در آنها را تشدید کرده‌اند.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562610

مهمترین اخبار ایران و جهان: