نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 18:41

اعتراض داوطلبان مجلس از ۲۵ آبان بررسی می‌شود

معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى و رییس ستاد انتخابات استان البرز از آغاز فرایند ثبت اعتراضات و بررسى آن ها از روز ٢٥ آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضى ولى پورى، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، شامگاه یک‌شنبه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به نحوه ثبت اعتراضات داوطلبان مجلس شوراى اسلامى نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت در هیات اجرایی، گفت: براساس قانون داوطلبان از ۲۱ تا ۲۴ آبانِ ماه جاری می بایست از ساعت ٨ صبح الی ١٨ به صورت الکترونیکی به سامانه پنجره واحد وزارت کشور مراجعه و وارد لینک خدمت شورای نگهبان شده و اعتراض خود را ثبت کنند. 

وی با تاکید بر اهمیت ثبت اعتراض در پنجره واحد وزارت کشور، ادامه داد: فرایند بررسی اعتراض ها در هیات نظارت استان تحت نظارت هیات مرکزی نظارت از ۲۵ آبان شروع و تا ۱۴ دی ماه ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به امکان اعتراض به نظر هیات نظارت استان در مرحله اول بررسى صلاحیت ها، افزود: در مرحله دوم چنانچه داوطلب نسبت به نتیجه بررسی، اعتراض مجدد داشته باشد نظر خود را ثبت می کند و مجددا در مدت زمان ۳۰ روز این اعتراض فرد در شورای نگهبان بررسی می شود و تا پایان روز ١٩ بهمن اعلام خواهد شد. 

شایان ذکراست در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ،نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق فرماندار مرکز حوزه به صورت پیامکی - تلفنی و یا پستی به داوطلبان ابلاغ شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569654

مهمترین اخبار ایران و جهان: