نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 16:26

معاون استاندار تهران: فرمانداران تا انتخابات تغییر نمی‌کنند

معاون استاندار تهران گفت: تغییر فرمانداران براساس ارزیابی‌های مستمری است که انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد با حضور معاون سیاسی استانداری تهران، اعضای شورای تامین شهرستان‌های اسلامشهر و ملارد، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مدیران شهرستانی ظهر امروز در سالن مرحوم هراتی ملارد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات جابر کریمی طی ۲ سال فعالیت، قدردانی و امین اسدی با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد عهده‌دار این مسوولیت شد.

سید عباس جوهری، معاون سیاسی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز تاکید شد همان مسیری که طی 2 سال برای خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان ملارد تدوین شده بود با سرعت و شتاب بیشتری ادامه یابد. 

وی با بیان اینکه همچنین بر مفاد عهدنامه مدیران دولت با محوریت خدمت‌رسانی به مردم بیشتر تاکید شد، ادامه داد: قدردان زحمات فرماندار سابق هستیم و امیدواریم فرماندار جدید در این مسیر با برنامه‌ریزی بهتر فعالیت کند و در انتخاباتی که پیش‌رو داریم اجرای چهار راهبرد مقام معظم رهبری را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم. 

معاون سیاسی استانداری تهران درخصوص تغییر فرمانداران تصریح کرد: این تغییرات طبیعی است و براساس ارزیابی‌های مستمری است که انجام می‌شود و در ماه‌هایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم تغییری نخواهیم داشت؛ اما ارزیابی‌های مستمر شبانه‌روزی انجام می‌شود و در صورتی که در جمع‌بندی‌ها به هر دلیل بنا بر تغییر باشد در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، ناگزیر به تغییر هستیم. 

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611810

مهمترین اخبار ایران و جهان: