نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 18:00

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرج برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: هدف از تشکیل سومین رویداد تولید محتوا حمایت از استعداد‌های درخشان در این حوزه است.

رشید کبودوندی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت تیم محور در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره در بخش‌های پویانمایی، برنامه نویسی(تلفن همراه)، بازی سازی(تلفن همراه)، پوستر و اینفوگرافیک برگزار می‌شود. 

وی افزود: این رویداد از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه تا غروب جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان به مدت ۴۸ ساعت در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز برگزار می‌شود. 

تاریخ ثبت نام این رویداد از اواخر مهر ماه آغاز شده و تا پایان روز ۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

کبودوندی گفت: این رویداد که در دوسال گذشته نیز برگزار شده با استقبال خوبی از افراد متخصص در حوزه تولید محتوا بوده است، هدف از تشکیل این رویداد حمایت از استعداد های درخشان در این حوزه است.

به گفته وی همه اقشار از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان و تمام علاقمندان به تولید محتوای دیجیتالی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این  رویداد، می‌توانند برای ثبت نام‌ از طریق پایگاه‌های بسیج یا معاونت فضای مجازی در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و یا از طریق سایت محله نما به آدرس http://Www.mahalenama.ir اقدام کنند.

وی افزود: امروزه تولید محتوا یکی از راه‌هایی است که از طریق آن می توان دیگران را به زندگی و روشی که در پیش گرفته اند، امیدوار نمود. امروزه با جستجو در اینترنت می توان انواع عبارات انگیزشی را مشاهده نمود اما گاها با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، نیاز است تا به صورت حرفه ای تر در این حوزه آموزش دیده وکار کنید به همین دلیل تولید محتوا وشرکت در این رویداد ها دارای اهمیت بالایی خواهد بود. از همین رو قصد داریم با برگزاری این رویداد ها از افراد علاقه مند وتوانمند در حوزه تولید محتوا حمایت به عمل آوریم، تا بتوانند در جامعه اثر مثبتی داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551498

مهمترین اخبار ایران و جهان: